maandag 23 april 2012

Maaike's geluksmomentjes

- Als mijn vriend thuiskomt en de meiden met een big smile roepen: 'papa!' en op hem af rennen voor een knuffel.
- Een knuffel van mijn dochters en gewoon naar hen kijken, omdat ze zooo schattig zijn.
- Hangmatteren met een tijdschrift en een kopje thee.
- Jepunbloemen, ze geven me een Bali-gevoel. Speciaal daarom staat er een Plumeria in de tuin.
- Als ik mijn helder blauwe zwembad zie met de lekkere ligbedjes. Ik besef nog altijd dat dit een cadeautje is.
- Lunchen op t strand.
- Eigenlijk elke keer als ik langs mijn bougainville loop en de knalroze bloemen zie.
- Denken aan Thailand.
- De bank van Zest met thee in de ochtend en wijn in de middag.
- Dansen onder de sterren bij Cabana op Juni Juliet!

- Als ik in mijn eentje bovenop de Julianabrug rijd met de muziek hard aan, zooo happy dat we geemigreerd zijn naar Curacao!!



**Maaike bedankt voor het delen van jouw geluksmomentjes **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten